Zgodnie z art. 8 tego rozporządzenia, postępowanie w sprawie świadczenia ,,Dobry start” prowadzi Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Przepisy rozporządzenia stosuje się po raz pierwszy do wniosków o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry start” z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022 składanych od dnia 1 lipca 2021 r.
Co istotne – zmiana przepisów dotyczących realizacji programu oznacza, że wnioski o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry start” z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022 nie będą przyjmowane i rozpatrywane w Częstochowskim Centrum Świadczeń.
W sprawach dotyczących świadczenia „Dobry start” z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2018/2019, roku szkolnego 2019/2020 oraz roku szkolnego 2020/2021 stosuje się przepisy dotychczasowe.
• link do informacji na stronie internetowej CCŚ - ccs.czestochowa.pl/dodatki-energetyczne/
• link do informacji na stronie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - www.zus.pl
cz.info.pl; źródło: BP UM Częstochowa